dinsdag 2 juli 2013

Bami met Smoor

Bami met smoor

Mmmmmm......en Kroepoek selfmade!

Ze zeggen liefde gaat door de maag van een man.
Nou ik kan jullie vertellen 'That is!'
Mijn man komt gouw thuis als Bami weer het menu is van de dag. :)

Je kan Bami zo maken als je zelf wilt.
Alle groenten die jij lekker vind.
Ik noem mijn bami vanzelfsprekend Belanda-Bami,
omdat ik steeds meer groenten erbij ga voegen.

Dit keer viel het mee:
- boemboe van schoonmoeder.
- ketchap zoet.
- prei
- lenteuit
- zoete paprika.

Wat maakt deze bami toch zo lekker?
Dat is toch de boemboe van schoonmoeders.
Wel kun je er zelf ook van alles toevoegen kwa kruiden wat je lekker vind.
Zoals Laos of gember, knoflook ect...
En voor de smoor, ben ik niet echt creatief geweest nogmaals.
Heb weer het recept gebruikt waarvan ik het inhoud voor de bapao broodjes heb gebruikt. :)
Ik heb weer heerlijk gegeten...

Selamat makan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten