donderdag 13 juni 2013

Spekkoek

Spekkoek



Kon het niet laten om het gelijk nog een keer te proberen! :) Ik kan zeggen er zit zeker vooruitgang in. Ja ik weet het moet met donker eindigen.. Dan zag hij er nog mooier uit! Maar ik zat wel weer krap met de hoeveelheden van Lonny. Dus volgende keer meer beslag maken en hij word nog mooier! De smaak was naar mijn mening TOP! Hij moet nog even geproefd worden door een prof. :) Maar dat moet goed komen, tenslotte voor de tweede keer!!!

Dit keer had ik licht bruine bastard  suiker gebruikt. En een springvorm kleiner van 22cm. Elke laag was ongeveer 2 min en 50sec onder de gril. :)) en de springvorm hoog in de oven geplaatst!

Nog eens de Ingredienten onder elkaar --> KLIK HIER!!!

Ook dit keer heb ik het niet alleen gedaan. Dit is natuurlijk ook gelukt met dank aan mijn schoonzus Djassah.

Dankje wel!! XOXO

P.s; het is super lekker met kaneelijs! ;)

2 opmerkingen:

  1. Superrr Irene Je bent een geweldige kok!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Irene, wat fijn dat je spekkoek de tweede keer wel gelukt is! Maar volgens mij maakt het gebruiken van donkere basterdsuiker in plaats van lichte niet uit voor het bakresultaat, alleen voor de smaak. Maar ach, als 'ie nu gelukt is gewoon lekker zo blijven doen :)

    BeantwoordenVerwijderen