dinsdag 2 april 2013

Kuping Gajah

Kuping Gajah


Dusss...zo horen ze er NIET uit te zien.
Dit was een over gebleven restje waar ik ook een rol van gemaakt had.
Ik dacht eerst deze even proberen en dan pas mijn goede rollen aansnijden! ;)
Het is niet zo even te maken, dat bleek al snel!
Het klopt dat het deeg rol beter kan snijden als het in de vriezer gelegen heeft.
Maar je moet wel een hele scherpe mes hebben om flinter dunne plakjes te kunnen snijden.
Het was al snel duidelijk, dat ik dat dus niet in huis heb.
Snel ga ik bij schoonmoeders langs om mijn rol te snijden met een snijmachine!
Zo kan ik goede flinter dunne plakjes snijden en ook beter frituren.
Ze smaakten overigens heerlijk natuurlijk, alleen waren ze iets de dik.. :)
Tot snel, en zal de foto's erop plaatsen als ik ze weer gemaakt heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten