woensdag 13 maart 2013

Oriental Groothandel

 Shopping!

We dachten alleen naar de Toko Oriental Groothandel te gaan. 
Maar toen kwamen we er achter dat er een nieuwe Toko Aziatische groothandel erbij was gekomen. 
Deze shops zijn allemaal in dezelfde straat te vinden.

ADRES:
Oriental (groothandel)
De Flinesstraat 10,
1099CB Amsterdam (Duivendrecht)
tel. 020-6941016 


Deze nieuwe Aziatische groothandel was erg groot 
en daar was ook echt alles te vinden!
Wij zijn beiden groothandels door gelopen en hebben de prijzen een beetje vergeleken, daar zijn we natuurlijk dames voor!
Het komt uiteindelijk allemaal wel een beetje op het zelfde neer
Alleen de ene toko heeft soms een aanbieding wat wel weer 
voordelig uit kan komen.

We hadden daar ongeveer 3.5uur rond geslenterd,
 en wilden natuurlijk ook echt alles hebben.  
Ik heb mijn inkopen gedaan voor mijn ´Soto Ajam´ en ´Kue Dadar´ 
of te wel groene flensjes gevuld met Cocos. 
Ik wilde eigenlijk al gelijk alles inkopen voor allerlei recepten,
 je word er gewoon hebberig van als je daar rond loopt!
Gelukkig kon ik mijzelf beheersen en het laten wat ik echt nodig had
Okay; Ik heb ook wat gekocht voor de andere dagen,
 wat ik kan uitproberen.
 Zoals marinade voor verschillende soorten vlees en groenten.  
Dit word vervolgd of deze voor herhaling vatbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten